Sevgiasilturk Oğlum 16 aylık herşeyi atıyor..klozete, balkondan, pencereden elinde ne varsa atıyor 🥺 aynı şeyi yaşayan var mı? bunu nasıl vezgeçirebilirim.. Lütfen bilgisi olan yazsın, konuşarak anlatmaya çalışıyorum kaç aydır anlamıyor
gokceege Sevgiasilturk 14 aylık bizde de aynı durum var ya 🤦🏻♀️ koltuğun üzerinde kumanda telefon hiç bir şey koymuyor nerede ne görüdüyse herşey yerde
_Pnr_Kmrc_ Sevgiasilturk 6 aylıkken başladı şuan 14 aylık eline ne geçerse atıyor bende anlatmaya çalışıyorum asla anlamıyor su içiyor bitince suluğunu bile fırlatıp atıyor bende yorumlarda çözüm aradım yok sanırım
Sevgiasilturk nkizilates sürekli bir şeyleri atıyor en son telefonu mu suya attı , siz nasıl vaz geçirdiniz acaba
nkizilates Sevgiasilturk vazgeçiremedim hala atıyor bunu belli dönem yapıyolarmıs yapma dıyerek uyarmak lazımmış. Bi zaman sonra yapma diyince artık dinliyolarmış .
Sevgiasilturk sofiasu off ilerde geçer diye düşünüyordum bende, 21 ayda geçmediyse deli olacam herhalde o zamana kadar
Sevgiasilturk _Pnr_Kmrc_ off bizdede ek gıda ya başladığımdan beri öyle, kaçıncı ayda geçiyor acaba bilen yok mu
Sevgiasilturk nkizilates ızın süredir uyarıyorum ama yine aynı hatta bazen yapma dedikçe yapiyor 🤦♀️ başka çözüm yolu d a yok heralde ya
MYMeltemm 2 yaşa giricez pisi pisi diyip eline ne geçerse balkondan atıyor ve o kadar dikkat ediyorum Allah korusun birinin kafasına gelir diye ama bir süre böyle devam ediyormuş 2.5 yaşa kadar falan