eloelo
Çok normal. Benim kızımın da öyleydi. Bebek sivilcesi deniyor. Uyurken sanki yok gibi oluyordu. Uyanıkken ağlarken çok fazla kızarıyordu. Hatta bizim sivilce gibiydi. İçi beyaz. Hala bazen tek tük çıkar. Hatta yanaklarında siyah noktalar da olur.