EliS_ Evet direkt konuya girecek olursam dr. Randevumuz vardı kızım bir yaşında 2725 gr doğdu. Şuan 8 kg boyu 63 baş 45 Dr sınırda dedi kilo ve boya 😒🙁🙁🙁🙁
eknbrc EliS_ 10.5 aylıkken 8.200 gr 66 cm olan kızıma boyu sınırın altında dedi dr ve endokrine yönlendirdi. Üstelik bebeğim 36 hafta 2100 gr doğmuştu. Bence size yaptığı yorum kötü değil
tazecikanne45 EliS_ kilo neyse de boyda bi sıkıntı var. Sınırda falan değil bence sınırın çok çok altında. Araştırılması gerek
tuccee EliS_ merhaba instagram da hastalanmayancocuk sayfası var yeni.postlarda atom tarifi var deneyebilirsiniz
EliS_ Bir yıldır yesin diye uğraşmaktan çok yoruldum çoookkkk çığlık atmak istiyorum avazım çıktığı kadar 😭😭
EliS_ İlk 5 ay kustu daha sonrası yemek neredeyse zorla ağzına sokmaktan bişeyleri sürekli dökmekten etrafı temizlemekten üstü başına bulaşmasından kısacası ben tükendim 😭😢
Karmom EliS_ reflü olasılığına dikkat etti mi doktor? Midesi rahatsız olan bebekler ek gıdayı da reddediyor ve 5 ay kustu diyorsunuz.
Hils EliS_ bizde 1 yaşındayız ve iştahsızlık var maalesef ve bunu aşamıyoruz. Emiyor sanırım ona güveniyor diye düşünüyorum