karadenizz61 diilek bu ara olmam lazım bakalım ama doktor emzirdiğin için düzensiz olabilir az gelir çok gelir normal dedi
sukran21 karadenizz61 Benimde aynı sezeryan doğum yaptım 4 ay oldu 10 önce lekelenme tarzı kanamam oldu 3 4 gün sonra kesildi gebelik testi yapmaya korkuyorum bebeğim çok küçük