Arkadaşlarr 9 aylık bebelerin mama yemek dengesini nasıl ayarladınız? Biz güne kahvaltı ile başlıyoruz öğlen uyku öncesi mama içiyor. Uyanınca meyveli bir şeyler hazırlıyorum onları yiyor. Tekrar uyursa mama veriyorum uyumazsa yemek yediriyorum. Kısacası her uyku öncesi mama veriyorum 3 öğün de yemek veriyorum. Mamayı fazla mı veriyorum diye düşünüyorum. Sizlerin nasıl?