aysebb ilk 2 kutuda uzun süren adetim ve lekelenmelerim oldu, 3.kutudan sonra adet olmadım ben de şuan 5.kutuya başladım 1 hafta oluyor
Doktora gittim adet olmaman şuan normal diyor emziriyorsun falan filan hormonlar normal rahim normal dedi . Zaten doğumdan sonra 7.ayda adet gördüm bi gördüm bi görmedim sonra kesilmedi adetim o yüzden başladım ilaca ama şuanda adet yok ve korkuyorum koruyuculuğu var mı bu ilacın güvenebilir miyim ilişkide 🙄