dilekkkk83847 oğlum şuan 2 buçuk aylık 22 günlükken göbek bağı düştü sürekli akıntı vardı çocuk doktoruna götürdük antibiyotik krem verdi 2 hafta kullandık geçmedi ara ara gene aktı başka bir çocuk doktoruna götürdük kan aldılar baktılar bir sorun göremediler o kremleri kullanmaya devam edin dediler ediyoruz ama geçmedi şu akıntı enfeksiyon veya iltihap yok aynı şeyleri yaşayan var mı aranızda