Kızlar ben bugün diş doktoruna gittim devlete 5 sene önce dolgu yaptirmistim sonra 1 buçuk aydır ağrı yapmaya başladı randevu aldım gittim iki defa diş filmi çekti bana sonra dedi çekilecek iğneyi yaptı dışarıda biraz bekle dediler içeri girdim tekrar sordum hangi dişim diye o da ağrı yapan dolgu olan dedi çekti dişimi sonra dediki bu dişin yanındaki dişinde dolgu istiyor bir ara gel yaptır dedi tamam dedim eve geldim baktım aynaya acaba dedim yanlış dişmi çekti çünkü çürük diğerindeydi dolguda öyle eşim de dedi saçmalama hayatım iki kez filim çekti baktı yanlış dişi çekmemiştir dedi bilmiyorum yarına doğru anlarım tekrar ağrı yaparsa yanlış diş çektiyse ne yapmam gerekiyor