YorgunEbeviyen Papatya-eylul88 14 aylık artık nı yiyiorsak onu yiyor başta çok dikat ediyordum artık yemeklerimizi normal yapıp veriyorum
sokaklahmacunuu Papatya-eylul88 gun icinde fazla yemek yemedigim icin ona ozel hazirlamis gibi oluyorum tuzdan sekerden olabildigince uzak durmaya calisiyoruz ama sifir da diyemem 1 yasini 1 ay geciyor.. biz ne yersek onada veriyorum acili baharattan kaciniyoruz kekikli kimyonlu yiyor ama salcayada 9-10 aylikken basladik bal baslamadm sadece yeni baslayacagm yumurta beyazina 11-11 bucuk aylikken basladi o sekilde 😊
LadyGaddar Papatya-eylul88 Karışık bir düzenimiz var çünkü çok iştahsiz bazen bizim yemeklerden yer bazen ona yaptıklarımdan yer Ona yaptıklarım zeytinyağlı et sulu az tuzlu yada tuzsuz olur Baharatta bazen nane katarım Sulu yemekleri salçalı yemekleri sevmez Genelde pilav yada sebzeli yemekleri az da olsa yer
Papatya-eylul88 jelibonnnn yemeklerinizi yaparken dikket ettiginiz birsey varmi acba?tesekkur ederim.
jelibonnnn Papatya-eylul88 Hayır balım tuzlu, baharatlı herşeyi normalinde yapıyorum. Sadece su yerine et suyu ya da tavuk suyu kullanıyorum.
Papatya-eylul88 jelibonnnn çok teşekur ederim.son birsey sormak istiyorum aycicek yagimi kullaniyrosunuz
jelibonnnn Papatya-eylul88 Evet canım ben zeytinyağ kendim yiyemiyorum. Öğlen yemeği olarak çocuklara özel çorba yaptığımda zeytinyağı kullanıyorum.
YorgunEbeviyen Babyorg kahvaltı haşlanmış yumurta yoğurt Öğlen formül süt ikindi falan makarna falan yapıyorum akşam biz ne yarsak onu veriyorum gecede yatmadan önce süt içer