birprensesanesi vallahi 8,5 aylıkken bizde yolculuk yaptık gidiş saati uyku saatiydi kucağımda uyudu ama yalan söylemeyeceğim dönüşte ağzıma sıçtı skdmdkkd o kadar cok ağladı susmadı ki, yanımdaki adam çizgifilm açtı izlemedi arkamda iki kadın varda neler yaptılar susmadı en son bende ağlayacaktım