birprensannesi41 ne uyur ne gazı biter ne ağlaması biter ne huzursuzluğu biter uyuturum Allahın belası hurdacı geçer motor geçer gum gum dıye intihar edıcem artık yeter ya
Dogacelik birprensannesi41 emin olun geçti o günler artık rahatım diye bişey yok. Sadece annenin kafası değişiyor, ağlamalar seni strese sokmamaya başlıyor daha da zorları çıkıyor karşına hepsinin üstesinden soğuk kanlılıkla gelmeyi öğreniyorsun. Allah karşına daha kötü durumda olan anneler/bebekler çıkarıyor şükrediyorsun. Hergün daha güçlü oluyorsun ama kolay olmuyor hiçbir zaman ❤️🌸
esrahrz Heleki gaz sorunu.insanı mahvediyo bitiriyo,aslnda bizi yoran bebek degil,birazda desteksizlik diye düsünüyorum.kac aylik oldunux