ayyzeyy466 11 yaşlarımda başladı ilac tedavisi aldım ama hep tekrarladigini hissettim, ta ki uyku düzenim beslenmem kilom normale dönünceye kadar ilaçla beraber hayatımıda düzene sokunca birde kızıma hamile kalmıştım o ara , çok şükür çok iyiyim artık 🙏🏻