sekerdurununannesi Merhaba, bebeğim 1 yaşında ve gece sürekli kalkıyor. Emzirmek istemiyorum, huzursuz oluyor sürekli emince gazını da çıkaramıyor. Bu sefer daha çok uyanıyor. Memeden kesmek istiyorum. Nasıl yapabilirim? Yapmalı mıyım? Çok yoruldum, uykusuzlukta etken