Merhaba hanımlar 15 aylik oğlum daha 1 haftadır yürüyor tam olarak ama fazla ice basıyor ve ayaklar penguen gibi açık şekilde yürüyor. Bütün ultrasonlar çekildi ve bir sorun sknti görünmedi doktorumuz zamanla düzelir dese de içim rahat degil ayakkabi ile düzelir mi ki ona göre önerir misiniz