Kızlar anasinifa başladık 4 yaş oğlum geçen sene de kreşe gittimisti tüm kış hastaydık zaten, öğlen okuldan aldım iyiydi bir saat önceidem bulanıyor demeye başladı hafif ateşi de çıkacak gibi alnı biraz sıcak napsam ya bilemedim, ne iyi gelir ki enf. Baslaginci falan mı ki