atarepla Sizinkiler kaç içiyor? Biberonla besleyen annelere soruyorum özellikle. 23 günlük, 60 cc içiyor genelde. 2 saatte bir veriyorum. Az mı? Prematüre doğdu şu an kilosu 3 kilo.
defnemiraybebek atarepla 60 gayet yeterli ama bebeğine yetersiz geldiğini düşünüyorsan 90 yapabilirsin
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala atarepla bize hemşire şöyle söylemişti. “Bugün 60′la başla, yarın 62 diğer gün 64 diye çoğaltarak git demişti”. Isterseniz öyle yapın
Hurremsultan1 atarepla canım bu bebekten bebeğe değişir bende yenidoğan zamanı meme mama olarak ilerledik ama sütüm olmadığı içi. 60 verdim sonra doktorumuz 60 bitiriyorsa 90 yapacaksın dedi ister 70 içsin ister 80 yani bebeğe göre hareket et 60 ml bitiyoor mu ? Eğer bitiriyorsa 90. Çık
atarepla defnemiraybebek 60 içince doyuyor genelde. Ama zorlamalı mıyım bilemedim. Belki zorla ağzında tutsam içer.
Masal05ozge Annesi anlarsın dpyup doymadıgını ztn baktın mızmızlanıyor az daha arttırsnilirsin 60 veriyorsan 70 yap ölçek aynı olsun sorun olmaz
eozlem 60 az gibi sanki ya, ben dün bebeğime ilk kez mama verdim (23 günlük) 100 cc içti. Prematüre bir bebiş benimki bu arada.
eozlem atarepla 2195 gr doğdu. 10 gün yoğun bakımda kaldı. 10. gün 2175 gr ve 41 cm çıktı. 15. gün 2280 gr 46 cmdi.
atarepla eozlem Maşallah 🧿 sağlıkla büyüsün. Benimki 2500 doğdu sonra 2200 düştü. 20.gün 3 kilo oldu ama hep 30-60 cc içebiliyor fazla içmiyor.
eozlem atarepla ne güzel kilo almış sizinki. Bizim biraz boya gitti. Kilo alsın diye mama vermeye çalışıyorum ama içmiyor 😂
mihrabal Hurremsultan1 bebim bebe daha 2 haftalık bazen 90 ı bitirip tekrar aranmaa devam ediyor. Doymus olması lazım 120 ler cok fazla ama onuda bitiriyo sonra gaz şişlik. Susmuyorda aranmaktan 3800 olmus kilosu
efnandurucide Bu mamaları neye göre veriyorsunuz, hiç emzirmiyor musunuz merak ediyorum sadece. Bebeğim 15 günlük ben 2 güne kadar günde 4 defa 15 cc mama veriyordum memeye ek. Ama iki gündür doyduğunu hissediyorum memeyle ve mamayı azalttım baya hatta bugün mama vermediğim halde memenin fazlasını kustu ili defa. Yanlış mı yapıyorum acaba ya az mı besliyorum kızımı şimdi siz 60 90 falan bahsedince kötü hissettim
atarepla efnandurucide Bana doktorum iki memeyi de 15 dk emzir sonra mama teklif demişti. Ama her zaman emziremiyorum sütüm olmuyor. O zaman 60 içiyor. Eğer emerse 30 içiyor.