1771717 Kızlar bebegım 2 ayı yenı doldurdu geceleri ılk zamanlardaki gıbı kaldırmam gerekıyormu doyurmak ıcın yoksa acıkınca kendısının kalkmasını beklemelımıyım? İlk cocugum tecrubesızım😊
aysenut_11 1771717 Ben kaldırdım kilo sorunu olmasın diye 4ayda bıraktım kendi aciktigi zaman veriyorum alişknalık yapar diyorlar da devamlı kalkmak ister gece gündüz olayını bilmez kalkar diyorlar da ben uyku eğitimiyle hallettim