Son zamanlarda gece uyandığında çığlık kıyamet ağlıyor. Emziriyorum yine de susmuyor uyutana kadar yarım saat geçiyor. Çok da uyanmıyor iki kez falan ama onun o ağlamasını duydukça benim psikolojim bozuluyor çok üzülüyorum sinirleniyorum. Sürekli kendime kızıyorum benim yüzümdenmiş gibi. Emerek uyuyan bi bebek de değil yani sadece gece bazen emerek uyur gündüz memede uyumaz . Gece 11 de uyudu sabah 10 a kadar iki kez anca uyanmıştır ama neden böyle ağladığını kendini parçaladığını çözemiyorum. 14 aylık..