kızlar cocuk bakıyorum annesi uyutmamı istıyo ama bende asla uyumuyo annesindede uyumuyomuş bu aralar gece cok gec saatte uyuyo bana ezıyet eıdyo dedı kendi evıne cıktım hani cocuk kendını guvende hisseder diye yok yani aglıyo asla uyumuyo 2 yas bebekleriniz nasıl şuan uyuyomu yoksa sendromu buda napablırım sizce siz olsanız naparsınız