tecrübeli anneler bebekleriniz kaç güne bir kaka yapıyor acaba? yeni doğan 10 güne kadar yapmaması normal olarak kabul görülüyor biliyorum. oğlum kabız desem değil ama bir hafta öncesine kadar hergün yapardı hatta günde ¾ kez şuan günde 1 kez yapıyor sizlerde nasıl?