melisakayra 3 değil ama 3 buçuk yaşında evde çok sıkıldığı için hep okul derdi şimdi gönderiyorum 9-4 arası öğlen 12 1 de uyku süreci oluyor uyumak istemiyormuş annemi istiyorum diyormuş bundan dolayı da şimdi gitmek istemiyorum diyor sıkılıyorum diyor napıcamo bende bilmiyorum ama mecburum daha 1 aylık bebeğim var ve asla rahat bırakmıyor kardeşini