Kızlar merhaba, 29 ekim tatilinde 3 gecelik bir tatil yapalım diyorum ama malum ekim sonu olduğu için deniz soğumuş olur artık. Ama 3 sene önce kasım başında antalyaya gitmiştik iş sebebiyle insanlar hala denize giriyordu Lara civarında hem de kalabalıktı. Halk alışkın oldugu için mi yoksa gerçekten su hala iyi oluyor mu :) Antalyalı arkadaşlar var mı aranızda yada dediğim tarihlerde Antalyada denizi deneyimlemiş olan? Ona göre otel bakacağım☺️