serife46 bende talasta oturuyorum. Kuzum uzm Melike gürbüzün atölyesinde büyümüştü. Şimdi oğlum 19 aylık yine ona götüreceğim gelecek ay seans açacak 🙂 kesinlikle araştırın . Kızımın gelişimi çok çok iyiydi şuan 3.5 yaşında İngilizce okuluna gidiyor 😅 darısı oğluma