Bende biliyorum mastitte kullanıldığını aynı zamanda kendimde emzirme bitirdiğimde bu lahanayı kullandım ve bu sonucu aldım siz bilmeden konuşmayın bence. Ben ağrılarıma iyi geldi sütüm de akarken azalma oldu başka bir şey yapmadığım için lahana yaprağından olduğunu düşünüyorum. Bence tecrübemiz olmayan şey için yargılama yapmayın ben o acıyı çekmiş biri olarak tecrübe de etmiş biri olarak yazdım. Lütfen insanları yargılamadan önce bildikleri olduğunu düşünerek yazın.!!