Ozgen ilk adımı geçip artık rahatça yürümeye koşmaya başlayınca bence 2 yaşa kadar kullanilabilir numarada uyarsa.10 aylık kızım zaten 2 aydır yürüyor hatta bazen koşuyor bile o yüzden sanırım ayakkabısı küçüldükten sonra bir ortapedik daha alırım sonrasına almam diye düşünüyorum