tulin34 öncelikle sütüm yok modundan çıkın, ilk iş günde en az 3 litre su içmeye başlayın, yaptığınız yemeği süt arttıran şeylerden yapın mesela bulgur pilavı, salata vs vs ben ne yapsam netten bakıyorum süt arttırıyor mu diye, tahin bir tatlı kaşığı, ben sütüm yok psikolojisindeyken kuru mayayı pekmez tahinle karıştırıp bol su ile içiyordum ( tadı iğrenç ama bebeğim için içtim ) , maden suyu, üzüm, hoşaf, bestlak damla, ve belirli aralıklarla sağım yapın, hatta sağdığınızı görüp etkilenmemek için çorap geçirin biberona sağarken, birde sağarken bebeğiniz ile ten teması yapın, en önemlisi kendinize güvenin. İnşAllah artacak. Artınca yazın bize de .