Prematüre değil 38.haftada doğdu bebeğim, şuan 14 günlük ama 2 saatte bir uyandırmakta güçlük çekiyorum ben. Asla uyanmak istemiyor sürekli uyumak istiyor. Emme konusunda da sıkıntı yaşıyoruz çok az emiyor, doktorum kendi sütünü sağ şırıngayla ver dedi. Emzirmeye çalışıp sonrasında sağdığımı veriyorum. Uyandırma konusunu nasıl yapıyorsunuz ya.. her şeyi deniyorum uyanmıyor