153s34 şuan 2 yaşında 14.200 ama kilo alımı ayaklandiktan sonra durdu neredeyse yani çok çok az alıyor hatta bazen kilo veriyor.asla oturmaz kolay kolay sürekli bir koşturma halinde .yedirdigim şeylerde çok kilo yapmıyor sağlıklı besliyorum yani hamur işi karbonhidrat şeker tarzı şeyler vermeyip sağlıklı karbonhidratlar protein ağırlıklı besliyorum paketli gida vermiyorum .🙂bizim oğlan 1.5 yaşına kadar hep toplu bir bebekti ama sonra boyuna verdi