Bi cocuk herseye mi ağlar herseye ağlıyor artık gına geldi neden bu kadar mizmiz geçecek mi deli oluyorum yardım edin . Dışarı çıkarıyorum parka gidiyoruz disarda gayet iyi evde bir istediği olmadı diye saatlerce ağlıyor tahammül edemiyorum kahvaltı hazırlarken surekli kucağımda olmak istiyor hicbi iş yapamıyorum