ebru171_ Kızım iki aylık oldu ama ben hayla göbek bağını ne yapacağımı bilmiyorum Biraz eski kafaliyim göbek bağı nerede olursa karakterinde öyle gelişir gibime geliyo 😄
elisa2705 ebru171_ Evde çekmecede duruyor valla 15 aylık nereye gömersem gömeyim aklım orda kalcaktı o yüzden yapamadım 😂
fatmajale ebru171_ biz 15 günlükken okul bahçesine gömdük biraz eski kafalık gibi oldu ama vardır bi bildikleri eskilerin dedik😅😅
Deletedmom_117 ebru171_ Bilemedim valla😂Yanında geziyo ahahah Yani gomuncede neryee gomersen onu yapar saçma bence
Mcnkarsel ebru171_ hollanda da iyi bir üniversitenin bahçesine gömdük. Evde kalırsa evdn cıkmayan biri olur derler. Bizde iyi eğitimli olsun üniversite bahçesini seçtik
Ozgee59 ebru171_ 16 aylık hala çekmecede 😂 unutmuşum tamamen anlam yüklemek istemiyorum böyle şeylere ama ana yüreği yüklüyor da 😂 sanırım en sonunda çöpe gidicek 😁
sencokbiliyon ebru171_ Bebeğimin ilklerinin olduğu bir kutu yaptım. İlk 1 no bezi, kestigim ilk saçı, doğumda hastanede ilk giydiği tulum gibi… O kutunun içerisinde saklıyorum.
meliketayfun20 ebru171_ oğlum 4 aylık oldu hala evde dolabında duruyor kaynanam caminin duvarına gömmek istedi sonra gömeriz dedım kaldı evde 😁😁
Esradenizz ebru171_ bizimki 10 gün hastanede küvezde kaldı orda düşmüş hemşire peçeteye sarmış saklamış diğer hemşirede bilememiş çöpe atmış maalesef