Junioraras61 şöyle bişey diyim oğlum şuan 5 yaşına giricek 2 ay sonra oksuueuk vardı kaç gündür usuttu dedim bakrim yüzü kızardı kulaklarının etrafı kızarmıştı ve sol bogazinij yanında şişlik oldu gittik ultrason istendi enfeksiuon kanında yüksekti neyse antibiyotik vs kullandık geçemedi ultrason yapıldı ek olarak 2 ay üstünden geçti sonra bir doktor akıl edip bu tahlili yaptı bir baktık bu bardaktan bardağa tükürük yoluyla bulasn bişey mis hala cekiyoruz