Merhaba hanımlar ben bi kaza yaptım birine arkadan çarptım 100% hatalıyım biz arabamızı kendimiz yaptırdık karşı tarafında sigorta karşıladı. Benim alman ehliyetim var ve yurda giriş yapalı 2 ay olmuştu daha kazayı yaptığımda.ehliyetin geçerlilik sureside var 2031’e kadar. Fakat polis memuru tutanakta ehliyeti yok yazmış. Biz bunu düzelttirdik ama sigorta şirketi kabul etmemiş. Ne yapa biliriz bu durumsa bizden 122bin lira gibi para istiyorlar.