Kızım bazen 2-3 saat uyumuyor bazen de emerken uyuyor saatlerce sürüyor uykusu tabi arada uyandırıp emziriyorum rüya öğünü gibi oluyor altını aldığım sırada açıyor gözlerini biraz, sonra devam uykuya , bazen de beni çok yoruyor sabah 6 da emziriyoeum 9-10 a kadar salla Allah salla uyutamıyorum neyse kv çocuğu maymun ediyor uyan niye bu kadar çok uyuyorsun diye zorla uyandırmaya çalışıyor, kızıyorum azarlıyorum ama laftan anlamıyor çok yakındır büyük kavga edicem ama onu da kaale almaz 🤦🏼♀️ kafam karışıyor böyle çok uyuması anormal mi ya 23 günlük bebek napacak ki başka