Bende hiç sallamadm ama kaynanamlara geldik alıyo çocuğu ayağında sallıyıp uyutuyor böyle uyuyo böyle alıştır diyor Eltimde peşinden. Ayda yılda Bi görücekler tek başına bakan benim 'sözde iyiliğimizi düşünüp alıştırma yapıyorlar Bi çok şeye. Çocuklar sürekli kucağına almak istiyo veriyorlar ben yok desemde nafile. Dilede getiriyorum ama yapışıyolar dibime emziremiyorum bile hemen almak istiyorlar düşünün şuan ki halimi 😂. Burda böyle alıştırıcaklar 2.3gün sonra annem güle geçicem bide orda ayrı düzen sonra gel de çocuğu evde zapdetmeye çalış. Bizden çok düşünüyorlar sağolsunlar😁😂1buçık aylığız bizde.. 2.3aya kadar çok alışmazlar diyolar değişik şekilde uyumayı deneyin bikaç gün direnir belki ama alışır ilerde daha da zorlar