dilek19x Aslaaaa bu durumu tek yaşayan siz değilsiniz. Burada birçoğumuz yaşadık. Geçici bir süreç bu. Ve tıbbi açıklaması da var. Aniden düşen bHcg hormonu sebep oluyor bu duygulara. Ve elbette diğer vitamin değerlerinin eksikliği de depresyona sürüklüyor. Öncelikle durumu kabullenin. Elbette artık hiç bir şey eskisi gibi olmayacak. Dünyalar güzeli bir meleğe, bebeğe sahipsiniz ve ona bakmakla yükümlüsünüz. Omuzlarınızda ağır yükler var. Ancak size tavsiyem bu durumdan keyif almaya bakın. Aktivitelerinizi bebeğe göre şekillendirin. Gün içerisinde balkonda kahve mi içiyordunuz? Bebeği pusete koyun balkonda yanınızda dursun yine için keyif kahvenizi. Temizlik yaparken anakucagina yanımda odadan odaya taşıyorum ben. Beni izliyor. O şekilde tüm evi temizliyorum. Bebek arabasına koyun dolaşmaya çıkın mesela. Hayatınız bitmedi aksine, kendinize bir arkadaş doğurdunuz. Hem de hayatınız boyunca sizi asla bırakmayacak bir arkadaş.
İlk 3-4 ay zor. Ama sonraki günler çok güzel buna emin olun. Büyüdükçe sizi anlıyor, siz onu anlıyorsunuz. Türlü şaklabanlıklarınıza inanılmaz kahkahalar atacak. Oyunlar oynadıkça, birlikte güldükçe çok daha eğlenceli olacak. Şuan bebeğim 6 aylık. Lohusa depresyonunu dibine kadar yaşamış biri olarak yazıyorum bunları. Artık günler nasıl geçiyor hiç anlamıyorum. Ben bile şaşırıyorum bu evrilmeye. O halden bu hale nasıl geldim bilmiyorum. Sanki asla geçmeyecek gibiydi. Geçecek derlerdi inanmazdım. Ve diyorum ki,
Geçecek 🌹❤️