Oğlu devlet okuluna giden annelerimiz okulunuzda etüd/çocuk kulübü var mı? Varsa gönderecek misiniz? Oğlum anasınıfına gidiyor. Sabah 09.00 öğlen 14.15 arası. Haftaya çocuk kulübü başlayacak. 14.15-16.15 arasında olacak. 1 gün ingilizce, 1 gün folklör, 3 gün de kendi anasınıfı tarzı etkinlikleri olacak. Etüde gitmesi mi daha iyi yoksa gitmese mi? Gitmezse 3te evde olmuş olacak. Ben çalışıyorum. Teyzesi ilgileniyor 17.00 a kadar sonra biz teslim alacağız. teyzesinde de güzel bir hayatı var 2 sokak yanımızda oturuyorlar zaten. Normalde de hafta sonu ayrıca yüzme ve bateriye gidiyor bir de robotik kodlama tarzı bir atölyeye katılıyor. Sınıftaki diğer çocuklar da katılıyormuş etüde. Çok kararsız kaldık bilmiyorum.