Lylozzd Kuaför yaptığında cilayı tüm saçıma sürdüğü için sırıtmamıştı, biraz da olsa rengi kırıyor. Çizgi çizgi olmaması için direkt sürmek yerine ombre fırçasıyla açıcıyı sürmek doğal görünüm katıyor tabi sadece açıcıyla bitmiyor cila sürünce o açıcının çiğ rengi gidiyor.
Ay ben kaşımı almaya da böyle başladım, kuaförler her defasında bozdukça ne kaybederim bir bozar iki bozar onlar sanki çok mu güzel alıyor diye başladım yıllardır kuaföre kaş aldırmıyorum :) hatta kestim de saçımı sırıtmadı hiç.