Kızlar bebeğim 7 aylık ne verirsem öğürüp kusturuyor kendini emiyor sütüm yetiyor galiba aç kalıp ağlamıyor keyfi iyi ama ne versem direk kusturuyor artık 2 öğün yapması lazımken ben tek öğün bile veremez oldum napıcam bilmiyorum kilosu iyi hatta üstünde bile ama yemesi lazım 2 dişimiz var çiğnemesi lazım yok yani şaşırdım cidden