Gizem111 Annelerim 1 aylık olduk. Hipp kullanıyorum ama evolvia da iyi mama diye duydum kullanan var mı
fatmajale Gizem111 biz evolvia kullandık cok iyi geldi bixe gaz falan hiç yapmadı kızım 1 yaşına girdi ama şuan piyasada 3 numarasını bulamıyoruz internette bile yok son kutudayız napcaz bilmiyorum onun için ilerisini araştırıp öyle karar verin bence
sonnenchein Gizem111 evolvia bize biraz ağır gelmişti ama her bebek aynı değil tabii ki 🌸 biz hipp i sevdik onu kullanıyoruz 3 aylıktan beri