3315 hasta olduğum zamanlarda veya kızım hasta iken pek bişi yapmıyorum eşim sağolsun yapıyor çünkü oda dağınıklığı sevmiyor, gün içinde evi salarsam yapasım gelmez ama düzenli tutmaya çalıştığım zamanda psikolojim bozuluyor çünkü bir şey dökülünce sinirleniyorum veya dağılınca sinirleniyorum :(( şunu anladım ki yıkanacak kıyafet kalmayınca bulaşık makinası boş olunca evde dağınıklık olmuyormuş 😄 ben de ona çok dikkat ediyorum gerisi zaten hâl oluyor