kizimdakizim instagram veya diğer alışveriş aitelerindeki ucuz mağazalara bakma hiç. ben denedim. üstü küçük altı büyük geliyor bazen. bazıları göründüğü gibi gelse de bir yıkamada tiftikli oluyor falan. ben en çok civilden alıyorum. hem diğerlerine göre daha uygun. özellikle günlük giyim için civil. he misafirliğe giderken bu kadar spor giydirmiyim falan gibi bir düşüncen olursa da defacto da indirimler iyi oluyor. lcw de kendi ürettiklerine bak onlar iyi. ebebekten almıyorum. uzun vadeli kullanılmıyor maalesef .