smnbr ya bizde de aynı durum bir haftadır hiç emmiyor önce geceleri emerdi oda gitti. Alerjisi falan var sütüm giderek azaldı meme reddi yaşadık 4 aylıktan bu yana sonra mama başlamak zorunda kaldım derken daha az emmeye başladı biber ona da alıştı şimdi hiç etmiyor sütümü sağıyorum az az çıkıyor 30 ml sadece ancak günde. Ne yapcam bilmiyorum içsin istiyorum diyet yapıyordum alerji için arada alerjisi geçmiş mi diye ben deniyordum kendisine direkt vermek daha sıkıntılı. Bestlak damla aldım onu rahatsız etti kustu sürekli yoksa tekrar artmıştı iki gün kullanmıştım sadece. Bakalım ne olacak içmezse sağa bildiğim yere kadar böyle gidicem. Sağmakta zorluyo durmuyor ki biraz sağım yapayım o uyuyorken de ben dinleniyor um çünkü kimse yokyanımda tek bakıyorum yoruluyorum. Ama ısrarla vermeye devam edeceğim bakalım olduğu kadar. Bu arada 7 ay 1 haftalık