sulegktrk Yani daha sonraki aylarda da ataklar oluyor zaten 4. aydan sonra algılar iyice açılıyor yeni beceriler kazanmaya başlıyorlar vs. Uyutmak dahada zor olabiliyor. Ama genel olarak ben kendi deneyimim için söyliyim 3-4. aydan sonra daha düzenli hale geliyor elbette uykular ama bu birazda sizin elinizde. Uyku uykunun mayası derler. 3. ayından sonra uyku penceresine göre hareket etmeye çalışın yani araştırın oradaki uyku aralıklarına göre uyutmaya çalışın faydasını görürsünüz. Ben öyle yaptım baya özen gösterdim ama uyumak istemese bile direndim uyuması lazım diye. Elbette atak dönemlerinde falan zorlandığım olmuştur ama önceliğim hep onun uykusu oldu yani. Şuan 11 aylık olacak uykuları çok düzenlidir 4. ayından beri. Baştan başlamak gerekiyor sonra geç olabiliyor düzen için. Güne erken başlamak erken yatmak bunada özen gösterin nasıl alışıyorsa öyle gidiyor. İnstagramda Güvenli Uyku var Fulden Hanım. Ben onun paylaşımlarına göre hareket ettim mesela bakabilirsiniz incelebilirsiniz baştan sona. Her dönemin her ayın tabloları var