gmzefnn Merhaba kızlar kızım öksürüyo sağlık ocağına getirdim doktor aferin pediyatrik verdi günde 1 çay kaşığı kızım 5 aylık ama ilacın reçetesini okuduğumda 2 yaş altı çocuklarda kullanılmamalıdır yazıyo bilgisi olan kullanan varmı