arven2024 yaa çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için bizde şuan kızımla birlikte grip olduk anaokuluna başladı tam bir haftası iyi bitti dedim akşamına hastalandı🤦🏻♀️ o halde grip semptomlarımız tamamen bitsin öyle yaptırayım hemen anlaşılan o ki bu sene okul yüzünden bol bol grip bizimle olacak. Sizin yaptırdığınız aşı ismi nedir fiyatı ne kadar idi