karamelnur Kızlar detaylı ultrason da böbrek genişlemesi görüldü bebeğimde dogduktan sonra incelendi gercekten varmıs bir yasında tekrar kontrol etcez dediler ama bir yaş cok gec değil mi ya başına gelen varmı ne yaptınız nasıl takip ediliyosunuz
Kbrrrr_58 karamelnur benim vardı bebeğimin erkek bebekti doğunca geçiyor dediler geçmedi doktor sünnet önerdi sünnetle geçti.