crybaby bebeğim kolik değil ama 3. Aydan sonra huy değiştirdi. Göğsümde çok kısa kalıyor. Aç ama emmiyor. Uyumak istiyor, aç olduğu için uyuyamıyor😏 emzik verip beşiğinde sallıyorum, ninni şarkı vs. Hala ağlıyor tabi beni duymuyor bile muhtemelen. Alıp koyup göğsümü teklif ediyorum. En sonunda aldı emerek uyudu 🥲 4. Ay atağı mı bu ne bilmiyorum. Ama böyle değildi 😞