burcinrafet bera testi bolumunden bahsediyoruz dimi ? Cnku orada bebek sayisina gore randevu veriyorlar.hele sehir disindan gelenlere öncelik taniyorlar.ozellikle sordum ben.sehir disindan geliyoruz.uyumazsa ne olacak peki diye.sabah gitmistik.uyuyana kadar bekleriz merak etmeyin annesi dediler.cunku burada randevu saatine gore degil,once uyuyan bebege test yapıyoruz.sonra hangi bebek uyursa ona test yapiyoruz dediler 🙈yastik ta var ayaginizda sallayabilirsiniz,emziriyorsaniz emzirebilirsiniz dediler.ben gittigimde sabah 3 bebek vardi.tabi biz test olamadan geri donduk 🥺