Mama kullanma diyenlere bakma derim yüksek değil evet ama kullan en azından günde 1-2 defa da olsa ver ki atsın vücudundan bebiş. Bizdede vardı 1 gece yattık. Şimdiki aklım olsa doğurur doğurmaz hem emzirir hem mama verirdim ilk zamanlar sonra zaten süt geldikçe çoğalıyor gerek kalmıyor mamaya. Biberonlada vermek istemezsen meme reddi için kaşık biberonlar onlar kurtarıcı kullandım ve hiç meme reddi yaşamadım