alya3 ArvenMom maşallah öncelikle 16 ayda böyle beslenip reddetmiyorsa tebrik ederim benim.kizim 18 aylık ara öğünleri yerse normal öğünleri asla yemez ya ara öğün olacak ya normal öğün keşke benimki de iştahlı bir bebek olsaydı
ArvenMom alya3 her bebeğin gelişimi farklı genetik düzelir merak etmeyin bizim hiç sorun olmadı ek gıda döneminde de
Evaninanasi Papatya42 merhaba. Altınkılıç alıyorum ama bulamazsam veya bulduğumun tarihi yakınsa içim de alabiliyorum arada
sekerdurununannesi Sabah: Kaşık dökmesi ( alternatifler : pankek , krep çünkü sadece bunları yiyor ) peynir, zeytin, domates, salatalık. Ara öğün: yoğurt veya meyve Öğle: Mercimek ekmeği, kabak yemeği Ara öğün: yumurta ile yapılan puding Akşam: Et, köfte, balık tarzı
ArvenMom Mommybabyy kızım prematüre doğdu canım genetik biraz yeme içme her bebeğin gelişimi farklı 16.5 aylık
crnaydgn ArvenMom Bizde de eşim yemeği çok seçer sanırım genler babaya çekti ben aksine ayırt etmem yemek yemeyi severim belki de dediğiniz gibi zamanla değişkenlik gösterebilir ilerleyen dönemde :)
ArvenMom crnaydgn kesinlikle öyle emin olun genler çok etkili benim bebekliğim de çok yiyiyormuşum hem kilolu doğmuşum hemde aşırı yemek seviyormuşum eşim prematüre doğmuş zayıfmış ama aşırı yemeğe düşkünmüş hala da öyle zamanla değişir merak etmeyin ☺️